Under resan

Under rejsen

Da busser ikke må stoppe uden for nogle hoteller, er der stoppesteder i nærheden. Hvis du har bestilt en udflugt med afhentning eller lufthavnsbus, står det aktuelle afhentningssted på din voucher og reservationsbekræftelse. Går du glip af en afhentning eller ved andre spørgsmål til din udflugt, så kontakt altid den pågældende arrangør, telefonnumre står på hver voucher.

Når man rejser rundt i Island, er det godt at holde sig opdateret på vejr, veje og diverse advarsler. Islandske myndigheder har en god side, som vi anbefaler, at du tjekker, hvis du skal ud i naturen eller køre i lejebil.

Læs mere på Safetravel: https://safetravel.is

Del dine oplevelser fra din rejse til Island. Dit billede kan blive vist på vores site. Hver måned publicerer vi desuden månedens bedste billede på Instagram og Facebook!

Du kan dele dine billeder via Instagram eller Facebook. Hvis du ikke bruger nogen af disse sociale medier, kan du også sende dine billeder via mail. Vælg den metode, der passer dig bedst. Skriv gerne et par linjer om, hvad billedet forestiller. Se enkle instruktioner nedenfor:

Instagram: Læg dit billede op på Instagram, og brug hashtagget #vulkantravelgroup. 
Facebook: Skriv et opslag på Facebook og tag os med @vulkanrejser.
E-mail: Send os en mail til [email protected]
 

Vi refunderer det indbetalte beløb, hvis en udflugt aflyses. Det er meget usædvanligt, men nogle gange sker det, at en udflugt ikke kan gennemføres på grund af dårligt vejr (hvis det gør, er det næsten udelukkende en hvalsafaritur, der aflyses). Du tilbydes herefter at gennemføre udflugten en anden dag, og hvis det ikke passer dig, refunderer vi det indbetalte beløb med det samme.

Alternativt. Hvis en aktivitet eller udflugt aflyses og ikke kan gennemføres (f.eks. på grund af dårligt vejr), tilbydes kunden primært at gennemføre aktiviteten/udflugten på et senere tidspunkt. Hvis det ikke er muligt for kunden at deltage i aktiviteten/udflugten, skal kunden henvende sig til Vulkanrejser for at få refunderet pengene. Vulkanrejser refunderer de fulde omkostninger for den aflyste aktivitet/udflugt.

Ved længere forsinkelser er flyselskabet forpligtet til at tilbyde gratis mad og drikke i et rimeligt omfang i forhold til ventetiden. Hvis du bliver forsinket i en eller flere nætter, er flyselskabet også forpligtet til at betale for indkvartering på hotel. Flyselskabet skal altid tilbyde dig en ombooking, så du enten når frem til din destination så hurtigt som muligt, eller alternativt på et senere tidspunkt der passer dig.

Har du købt en pakkerejse inklusive flybillet hos os, hjælper vi dig, hvis dit flyselskab strejker, når du skal afsted. Vi ombooker enten din rejse til en senere dato eller refunderer det fulde beløb for rejsen. Vær opmærksom på, at du kun har ret til gratis ombooking eller fuld refusion af rejsen, hvis flyselskabet har aflyst flyvningen. Det er ikke nok, at der er varslet strejke, eller at der er risiko for at flyet bliver aflyst, hvis du skal have ret til gratis ombooking/refusion.

Hvis der opstår problemer i løbet af rejsen, bedes du først kontakte leverandøren, fx hotellet, biludlejningsfirmaet eller guiden, da det er deres arbejde at løse problemet. Hvis problemet ikke kan løses af leverandøren, så send os en mail med en beskrivelse af  problemet samt dine kontaktoplysninger (navn, bookingnummer, telefon), så vender vi tilbage snarest muligt. Send mail til: [email protected]

Kan du ikke finde svaret på dine spørgsmål?

Kontakt os ved at udfylde nedenstående kontaktformular eller kontakte en af vores erfarne salgsperson direkte via telefon.