Efter resan

Efter rejsen

Vi går bestemt ud fra, at du bliver tilfreds med din rejse. Skulle du mod forventning alligevel ikke være 100% tilfreds, skal du indgive reklamation med det samme, enten til samarbejdspartneren som stiller den pågældende tjeneste til rådighed, til rejselederen eller til Vulkanrejser. Dette er nødvendigt for at kunne løse problemet hurtigst muligt. Krav om nedslag i prisen eller økonomisk kompensation skal indsendes til Vulkanrejser hurtigst muligt.

Forsinket bagage skal anmeldes til flyselskabets repræsentanter i lufthavnen. Hvis bagagen ikke er kommet frem, skal du udfylder en Property Irregularity Report (PIR-rapport) for at efterlyse din bagage. Flyselskabet kontakter dig, når din bagage er blevet lokaliseret.

Hvis din bagage er blevet beskadiget under flyvningen, skal du foretage en skadesanmeldelse i lufthavnen. Hvis du ikke opdagede skaden i lufthavnen, kan du indberette skaden i op til 7 dage, efter at skaden er sket.

Hvis du ikke udfyldte en PIR-rapport i lufthavnen, bedes du omgående kontakte dit flyselskab.

Gem dine boardingpas og øvrige rejsedokumenter, indtil din bagage er blevet lokaliseret, eller du har fået udbetalt kompensation.

Mere information om forsinket bagage.

Du er meget velkommen til at skrive en anmeldelse og fortælle os og andre rejsende, hvordan din rejse var.

Når du er kommet hjem fra din rejse, modtager du en e-mail med et link, hvor du kan skrive om din tur til Island.
 

Kan du ikke finde svaret på dine spørgsmål?

Kontakt os ved at udfylde nedenstående kontaktformular eller kontakte en af vores erfarne salgsperson direkte via telefon.