Efter resan

Efter rejsen

Lige nu foregår My Magical Iceland-fotokonkurrencen blandt vores rejsende!

Del dine rejsebilleder for en chance for at vinde et gavekort på DKK 6.000,- Læs mere her.


Del dine oplevelser fra din rejse til Island. Dit billede kan blive vist på vores site. Hver måned publicerer vi desuden månedens bedste billede på Instagram og Facebook!

Du kan dele dine billeder via Instagram eller Facebook. Hvis du ikke bruger nogen af disse sociale medier, kan du også sende dine billeder via mail. Vælg den metode, der passer dig bedst. Skriv gerne et par linjer om, hvad billedet forestiller. Se enkle instruktioner nedenfor:

Instagram: Læg dit billede op på Instagram, og brug hashtagget #vulkantravelgroup. 
Facebook: Skriv et opslag på Facebook og tag os med @vulkanrejser.
E-mail: Send os en mail til [email protected]
 

Vi vil gerne høre om dine oplevelser fra rejsen til Island og din oplevelse af os og vores service. Din anmeldelse er vigtig for os. Det hjælper os med at blive bedre, og fremtidige rejsende kan læse, hvad de kan forvente, når de booker en rejse med os. Efter din hjemkomst modtager du en mail med et link til et spørgeskema med et par korte spørgsmål om din rejse. Spørgsmålene tager ca 2-3 minutter at besvare. 

Forsinket bagage skal anmeldes til flyselskabets repræsentanter i lufthavnen. Hvis bagagen ikke er kommet frem, skal du udfylder en Property Irregularity Report (PIR-rapport) for at efterlyse din bagage. Flyselskabet kontakter dig, når din bagage er blevet lokaliseret.

Hvis din bagage er blevet beskadiget under flyvningen, skal du foretage en skadesanmeldelse i lufthavnen. Hvis du ikke opdagede skaden i lufthavnen, kan du indberette skaden i op til 7 dage, efter at skaden er sket.

Gem dine boardingpas og øvrige rejsedokumenter, indtil din bagage er blevet lokaliseret, eller du har fået udbetalt kompensation.

Vi går bestemt ud fra, at du bliver tilfreds med din rejse. Skulle du mod forventning alligevel ikke være 100% tilfreds, skal du indgive reklamation med det samme, enten til samarbejdspartneren som stiller den pågældende tjeneste til rådighed, til rejselederen eller til Vulkanrejser. Dette er nødvendigt for at kunne løse problemet hurtigst muligt. Krav om nedslag i prisen eller økonomisk kompensation skal indsendes til Vulkanrejser hurtigst muligt.

Kan du ikke finde svaret på dine spørgsmål?

Kontakt os ved at udfylde nedenstående kontaktformular eller kontakte en af vores erfarne salgsperson direkte via telefon.